poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Metamorfoza flondra42


Przed: Bardzo ładna doll, makijaż też jest dopracowany. Jedyne za czym nie przepadam to piegi, ale to już nie podlega ocenie.  Na prawdę nie ma co zmieniać oby tak dalej.
Po: Zmieniłam makijaż na bardziej brązowy, zdjęłam piegi, jak widać bardziej pomalowałam policzki i zostawiłam kolor ust naturalny. Kolor włosów również zostawiłam, według mnie najbardziej pasuje do tej karnacji. 



Przed: Bardzo mi się podoba, sama sukienka nie wygląda ciekawie, ale w tym połączeniu wygląda dosyć ładnie. Postawiłaś na kolor szary, który bardzo pasuje do wszystkiego.
Po: W zasadzie nie ma czego zmieniać bo wyglądasz ładnie, jedyne co mogłam zrobić to tylko zaproponować ci inny ubiór. Szafa bardzo fajna, dużo cennych rzeczy, których od dawna poszukuję. Jak na rok być na sd jesteś bardzo utalentowana.

1 komentarz:

Nicole (flondra42) pisze...

Bardzo podoba mi się metamorfoza : ) Dziękuję za nią! Piegi akurat noszę od początku bycia na stardoll i raczej się ich nie pozbędę ; D Pozdrawiam ciepło,

flondra42